El pessebre vivent de la Canonja acumula més participació i visitants

La porta de l'hort de l'església de Sant Sebastià de la Canonja ha transportat a tots els visitants al Betlem de l'any zero. És la segona edició del pessebre vivent que converteix els voltants de la parròquia canongina en un viatge en el temps.

Enguany, un centenar de persones han fet de figurants i una vintena més han organitzat i decorat els quatre espais diferenciats que combinen escenes bíbliques amb moments de la vida quotidiana de la Judea del segle I. Els organitzadors expliquen que cada vegada s'anima més gent de totes les edats i molts dels voluntaris no tenien cap experiència prèvia amb actes de cultura popular.

El pessebre vivent es va recuperar l'any passat i no es feia des dels anys setanta. Tot i això, l'edició anterior ja va atraure més de 2.000 visitants d'arreu del Camp de Tarragona i enguany s'han passejat per l'hort, el pati i el replà de Sant Sebastià més de 2.600 persones.

Per combatre el fred del cap de setmana tots els visitants han pogut gaudir d'una tassa de brou al carrer del Bisbe Borràs.