La Camerata XXI porta Wagner a la Canonja

L’orquestra Camerata XXI va proposar aquest cap de setmana a l’Orfeó Canongí un viatge per la Catalunya wagneriana. Va proposar un repertori d’obres de tres compositors catalans que van mirar cap al Romanticisme Europeu i Wagner, sense deixar de beure de la tradició pròpia: Enric Morera, Felip Pedrell i Juli Garreta.

El programa es va completar amb una de les obres més íntimes i lluminoses de Wagner: l’Idil·li de Siegfried, en un arranjament per a orquestra de cambra fet per Oleguer Beltran. La Camerata XXI tornarà a la Canonja aquestes festes amb un Conte de Nadal.