La negativa dels professors a les colònies afecta les empreses de lleure

El curs escolar ha iniciat amb un lema clar, les restriccions en el sector escolar continuaran fins que les reclamacions siguin ateses. Entre aquestes propostes es troba no fer excursions de lleure. Durant el curs anterior això ja es va traduir en una davallada de reserves que ara, no fa més que anar a l'alça. Les conseqüències les pateixen les empreses de lleure, com és el cas de Drac Actiu, a la Conca de Barberà.

L'empresa treballa plenament enfocada al sector escolar, sent aquest un 80% de la seva facturació. Es troben, per tant, en una situació límit i incerta de futur, sense mesures per poder pal·liar les fortes pèrdues resultants d'aquesta decisió.

Des de Drac Actiu esperen que aquesta nova crisi es pugui solucionar igual que en anteriors ocasions, com durant la pandèmia de la Covid, tot i que creuen que aquest podria ser un cop mortal pel sector.