Dues persones moren en una col·lisió frontal a l’N-240, a Montblanc. El sinistre entre dos turismes va tenir lloc al voltant de les 22 hores d'aquest divendres, al quilòmetre 36, causant la defunció dels dos únics ocupants: un home de 27 anys, i veí de l'Espluga de Francolí, i l'altre de 50, del Pont d'Armentera.
Al punt del sinistre van desplaçar-se tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, quatre dotacions de Bombers de la Generalitat, que van haver d'excarcerar i estabilitzar un dels vehicles, i també tres unitats i el suport psicològic del SEM.
La carretera va estar tallada amb desviaments fins a quarts de dues de la matinada. Les causes del xoc s'estan investigant. Amb aquestes dues, són 38 les persones que han perdut la vida enguany a les carreteres catalanes.