Redescobrir la natura i mirar-la amb nous ulls. Aquest ha estat l'objectiu del Pla Educatiu d'Entorn de l'Espluga de Francolí, que ha comptat amb la participació dels tres centres educatius del municipi i el Museu Terra per crear l'exposició 'L'Art de mirar'.
Prenent com a punt de partida la imminent arribada del Parc Natural de les Muntanyes de Prades, els alumnes han sortit a la natura per fer fotografies abstractes, redescobrir l'entorn amb els ulls tancats, gravar els sons del seu voltant, pintar amb elements naturals i plasmar-ho tot en peces artístiques úniques.
Amb aquesta experiència, els alumnes han après a veure l'entorn d'una manera diferent i donar més importància a la natura. L'exposició es podrà visitar al Museu Terra fins al 17 de maig.