L'Espluga de Francolí ha obert el procés per demanar subvencions d'entitats de l'any 2024 i que es trobava congelat a causa del pla de sanejament, del qual ha sortit el consistori en les darreres setmanes.
Per fer-ho possible, aquest any també es faran els pagaments del 2025 i s'arrencarà l'any pròxim amb l'únic deute de l'anualitat del 2026.
En total, es reparteixen 20.500 euros de forma proporcional a totes les entitats que formen el teixit del municipi. Per fer més fàcil el procés, ja es va fer una reunió informativa on també es van tenir en compte les modificacions i propostes de les entitats.