Ho diu la plantilla del Nàstic abans de tancar la temporada contra un Hèrcules sense res classificatori en joc. Passi el que passi a la resta de camps, una victòria grana mantindria l'equip a Primera RFEF.
El Sant Jordi acull des d'aquest dijous el torneig que definirà quins equips ascendeixen al tercer nivell del voleibol femení. Entre les participants hi ha el conjunt local: aprofitar l'experiència, tant o més important que pujar.
Així llueix el futur camp després de la insta·lació de la gespa i de l'espectacular coberta de fusta de la zona de tribuna. És la recta final d'unes obres que avancen a bon ritme i que tindran continuïtat amb altres fases.
Amb la bona excusa de l'arribada del Tour de França a la ciutat, 2.000 ciclistes s'aplegaran en el lloc d'inici de l'etapa francesa i copiaran el recorregut urbà que faran els mateixos ciclistes professionals. Serà el 31 de maig.
Serà un estiu sense grans canvis. L'actual bloc serveix i s'ha guanyat l'oportunitat de continuar a la Lliga Elit. Pendents encara de si Àlex González sumarà un tercer any, el projecte ha aprovat amb nota.
La victòria vital del Nàstic, el comiat del curs de la UE Valls i l'ascens del CF Vila-seca són els principals titulars que ens deixa altres informacions destacades al territori en clau esportiva.
Els grocs seran de nou un dels referents del futbol territorial gràcies a la victòria davant la Pobla B (5-0) combinada amb l'empat de la Sénia, que afrontava l'última jornada al capdavant.
Aquest diumenge s'ha celebrat el Dia contra la LTGBIFòbia i la secció "touch" dels voltors s'ha activat en defensa de la igualtat i el respecte a la diversitat, també en l'àmbit esportiu. Ho ha fet amb un torneig a l'Anella.
L'últim partit com a local de la temporada a la Tercera Divisió del futbol sala regala una desena de gols i repartiment de punts. Queden dues jornades lligueres que es jugaran a domicili i amb la permanència rubricada.
A vegades les coses surten bé. Un penal transformat per Àlex Jiménez a les acaballes permet que el Nàstic depengui d'ell mateix per salvar la categoria al camp de l'Hèrcules i en l'última jornada.
Recepció de l'alcalde a l'estadi municipal i amb motiu de l'ascens de categoria del sènior. Els futbolistes han allargat la festa completant una ruta amb el trenet turístic de la capital de la Costa Daurada.
La UE Valls continuarà a la Lliga Elit després de caure contra el Manlleu. Calia guanyar i ajudes a altres camps per fer play-off, però no ha sigut possible. En tot cas, balanç positiu i salvació des de fa una setmana.
Marc Zaragoza i Marta Luque, tots dos del Club Triatló Cornellà), s'han emportat el triomf en la general de la prova d'una jornada amb inici i final a la platja de l'Arrabassada, sota l'organització del CN Tàrraco.
Falten 51 dies perquè arribi el 5 de juliol, data en què una etapa de la ronda francesa sortirà de Tarragona i passarà a prop de Torredembarra i Altafulla. Diputació i ajuntaments treballen conjuntament perquè tot surti bé.
Pablo Alfaro fa, per primer cop, una crida a l'afició perquè animi l'equip. Diumenge a les 21 hores i contra l'Europa, el Nàstic es juga no descendir a Segona Federació.
Un triomf a Manlleu i un parell de resultats satisfactoris a la resta de camps de la Lliga Elit permetrien jugar el play-off a Tercera RFEF. La Lliga Elit s'acaba i els vallencs ja han complert: no tenen res a perdre.