Ho farà gràcies a la victòria per 2 a 1 contra el Manresa, conjunt que juga una divisió per sobre.. Els de José Miguel López ja esperen rival i que sortirà del duel entre el Penya Esplugues i el Rubí.
Els partits com a local definiran si el Nàstic se salva o descendeix. Queden tres partits a casa i tot el que sigui no ser regulars aquí obligarà els grana a ser molt fiables durant els quatre compromisos a domicili.
Marc Rubió debutarà a la Lliga Elit després d'acumular experiències a equips de categories inferiors. Un punt per damunt del descens, els vallencs encadenen quatre jornades sense aconseguir cap gol.
El CBT esgotarà les opcions de recuperar el lideratge quan resten dues jornades a Tercera FEB i depenent d'una derrota del Mollerussa. L'equip valora continuar a l'alça per arribar en condicions òptimes al play-off.
S'ha guanyat una bola extra el pròxim cap de setmana. La Setmana Santa va ser rodona per als interessos de l'equip, que encara té opcions de permanència a la Segona FEB quan manquen dues jornades.
Tres victòriies separen el Salou Futbol Sala de la Final Four de la Copa Catalunya. Els de José Miguel López juguen aquest dimecres i a casa contra el Manresa, equip de superior categoria, a les 21 hores.
Punt final a la 24a edició del torneig de futbol base més important del sud de Catalunya i que ha mobilitzat més de 10.000 persones amb Salou com a centre neuràlgic de l'esdeveniment esportiu.
Nova derrota del conjunt de Pablo Alfaro, que es queda empatat amb 37 punts amb el Tarazona, el primer equip que baixaria a Segona Federació.
Sap el Nàstic de la importància dels tres punts de dissabte i ara que compta amb tres d'avantatge respecte al descens. Ser mínimament regular pot significar no esperar a l'últim dia per evitar el desastre.
Si perd dissabte a Huesca, descendirà a la Tercera FEB. Si guanya, també podria fer-ho en funció del que faci el Molina. Els de Jesús Muñiz contemplen el play-out dues victòries per damunt i manquen tres partits.
És la desfilada inaugural del torneig de futbol més massiu de les dates festives. Més de mig miler d'equips han envaït el cor de Salou en la posada en escena d'un torneig que es juga fins diumenge.
El turisme acapara l'atenció aquests dies i ho fa, en gran mesura, per l'impacte dels tornejos que arrosseguen milers de visitants. Els pavellons de Ponent i l'Escola Elisabeth acullen a Salou la tercera edició de la cita.
Queden vuit jornades i el Nàstic depèn d'ell per assegurar la permanència abans que sigui cosa de l'atzar i en un desenllaç de temporada d'infart. El triomf de l'altre dia ofereix un cert marge per al partit a Teruel.
Amb el mercat de fitxatges obert a Lliga Elit. els d'Àlex González encadenen cinc derrotes per primer cop des del 2018 i compten amb un punt d'avantatge sobre les places de descens a Primera Catalana.
Això significa que l'equip local, el Cèvol Torredembarra, competirà davant l'afició local a la recerca d'una plaça a la fase d'ascens definitiva. El partit clau, el 19 d'abril (10 hores) i davant el Reus.
La divisió de la Superlliga 2 en un grup d'or i dos de plata elevarà el nivell del curs de la tornada dels cooperativistes a la segona categoria. També apujarà les despeses perquè es jugarà per tot el territori estatal.