Malgrat que el Consell d'Administració va afirmar públicament que veia amb bons ulls la continuïtat d'Alfaro, ha acabat pesant el parer del flamant director esportiu Tomeu Nadal. Ara tot apunta cap a Xisco Campos.
Hi haurà tercera temporada d'Àlex González com a entrenador de la Unió Esportiva Valls. Club i tècnic han arribat a un acord per continuar junts a la Lliga Elit i després d'un curs en què s'ha fregat el play-off.
El Nàstic disposarà d'una secció de karate a partir de la temporada que ve. La col·laboració amb el Sinhus Sport de Torreforta permetrà que uns 40 esportistes competeixin des de la tardor amb l'escut grana.
El pavelló Sant Jordi serà la seu per segon any consecutiu, tant en categoria femenina com masculina. La competició ha agafat força entre els equips que militen a categories gestionades per la Federació Catalana.
És tan sols una lona, però és ja el primer gran impacte visual de l'arribada del Tour de França al territori, el 5 e juliol. La Torre dels Vents s'ha vestit de groc per obrir els braçps a la cursa ciclista més important del món.
Tot apunta que el club podrà estrenar un equip al darrer esglaó formatiu i on militen esportistes sub-19. Fins ara, la plantilla de més edat de la base era la juvenil, fet que dificultava la transició fins a l'etapa sènior.
Un dels futbolistes més estimats de la història recent del Nàstic serà el cervell que confeccioni la futura plantilla. Tomeu Nadal assumeix la direcció esportiva en la seva primera tasca de primer nivell lluny dels tres pals.
Avui es compleixen 20 anys de l'ascens del Nàstic a la Primera Divisió. L'empat al camp del Xerez va ser prou per fer història el 3 de juny del 2006 i a les ordres de Luis César des de la banqueta
Ho fa després de dos anys, cinc en dues etapes, en no arribar a un acord amb el club. Queda marge per reconstruir el projecte, però els salouencs continuen, també, sense entrenador.
Les noies són l'únic grup a Espanya que es manté a la categoria des del 2022 de manera ininterrompuda i els nois van estrenar-se amb el triomf de Pol Aixalà als 400 metres llisos.
Fredrik Wester no callarà. L'accionista suec del Nàstic té previst dur a terme pròximament un acte públic per explicar el seu projecte, sense data concreta. Ho ha dit a través de la xarxa social X, l'antiga Twitter.
La segona cursa per etapes més antiga del món té la volformar part del calendari elit sub-23 el curs vinent. Això significa més despesa i més suports que reclamen just abans de la cita màster d'aquest cap de setmana.
Se suma a les continuïtats d'Ander Garcia, Òscar Ngomo, Raül Neila, David Acosta i Oriol Besora. També segueix el tècnic Miki Larraz i, fins ara, s'ha anunciat un fitxatge, el de l'escorta Pablo Santiago.
Després de set anys sense celebrar-se, fins a 1.500 participants han rodat per la ciutat a la 30a edició de la cita que, cada cop més, ens acosta al Tour del 5 de juliol.
Els dos representants de Catalunya, Caldes i Reus Deportiu, han arribat fins al partit decisiu d'una cita que va arrencar divendres i que ha reunit els vuit millors equips de menors 19 anys que hi ha actualment.
Prop d'una vintena de clubs esportius d'arreu del territori s'han aplegat al pavelló Sant Jordi durant tot el cmp de setmana per definir les classificacions de les categories juvenil, júnior i sénior.