Des dels seus inicis l’any 1954, més de 15.000 músics s’han format a l’Escola i Conservatori de la Diputació a Tarragona. Actualment, el centre ofereix estudis professionalitzadors de Grau Professional, que capaciten l’alumnat per realitzar els Ensenyaments Superiors de Música. A través del diàleg amb quatre músics professionals del nostre territori, que van ser també alumnes del Conservatori de Tarragona, parlem de la formació musical, dels valors, del talent i de la música com a professió.



