Els taxistes de Constantí volen recollir passatgers a l'aeroport

Els taxis de Constantí tornen a posar sobre la taula una reclamació històrica cap a Reus i que passa per l’aeroport. Segons la llei del taxi, els vehicles només poden respondre a la demanda del municipi on hi tenen adscrita la llicència. El que passa amb l’aeroport, és que un 40% de la infraestructura és en territori constantinenc: són les pistes, i no la terminal per on arriben els passatgers. I aquest és el punt conflictiu on el taxi de Constantí busca consens amb el del Baix Camp, però que no ha aconseguit trobar mai.

ACORD EN CLAU METROPOLITANA

És una qüestió que ara l’Ajuntament de Constantí vol posar sobre la taula a les jornades tècniques de treball de la futura àrea metropolitana. De fet, el municipi podria arribar a tenir 4 llicències. Ara només n’operen dues. Poder atendre usuaris a l’aeroport seria també un incentiu per augmentar el nombre de taxis operatius al municipi, que de vegades ha de deixar la demanda municipal al descobert.

Des de Constantí, l'objectiu és tenir les mateixes condicions de treball que les llicències de Reus, un acord que també ajudaria a absorbir els pics de demanda quan aterra un vol. El referent d'aquest consens és ben a prop, a l’estació del Camp de Tarragona, on s’han igualat les condicions entre La Secuita i Perafort.