La piscina serà menys fonda i la petita no es reformarà

L'Ajuntament d'Altafulla treballa sobre el termini previst pel que fa a la reforma de la piscina municipal. La licitació s'obrirà pròximament i l'inici d'obres està programat per al novembre.

Tot plegat ha de servir per poder inaugurar-la abans de l'estiu. L'equip de govern ha retallat un pressupost que diversos grups municipals van considerar sobredimensionat, passant dels prop de 700.000 euros als 480.000.

El fet d'excloure la reforma de la piscina petita del projecte ha estat el principal motiu de l'abaratiment.

Psicina petitA ALTAFULLA 2023

Les obres aprofitaran el vas de la piscina actual per construir la nova a sobre posant punt final a les fuites d'aigua.

D'aquesta manera, es reduirà la fondària passant dels 1,7 m als 1,10 a la part menys profunda i dels més de 2 metres a l'1,80 a la més fonda.

Això permetrà dur-hi a terme més còmodament activitats com les d'aquagym o cursets amb infants. Els més menuts, però no podran gaudir de la piscina petita, la qual l'equip de govern vol reformar partint d'un procés participatiu.

El projecte de reforma de la piscina municipal, a més de potenciar l'estalvi d'aigua i clor, també preveu la creació de noves zones d'ombra en punts que ara quedaven massa exposats al sol.